Kategorijas
Audio Video TV Foto
3171
Auto un moto preces
3152
Bērniem
1241
Dārzam
1168
Datortehnika
16107
Kancelejas preces
3828
Mājai
7235
Sadzīves tehnika
1203
Sadzīves tehnika un piederumi virtuvei
2310
Skaistums un veselība
956
Telefoni
1522
Sports un Izklaide
1886
Zoopreces
1432
Grozs ir tuksš
Radīt vairāk kategoriju Radīt mazāk kategoriju

Garantija

 

Esam priecīgi par Tavu izvēli iegādāties preci mūsu veikalā.

 

Mēs darām visu iespējamo, lai iegādātā prece atbilstu Tavai izvēlei un iepirkšanās process sagādātu tikai pozitīvas emocijas. Tālredzīgs pircējs vienmēr domā par garantijām, tāpēc rūpīgi izlasi nosacījumus:

 

Pircēja tiesības:

  • Visām silikon.lv interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija.
  • Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz pieciem gadiem.
  • Iegaumē! Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Tu vari uzrādīt: pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme).
  • Ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).
  • Informāciju par sertificētajiem ražotāja servisa centriem vari atrast, zvanot ražotājā pārstāvniecībai vai uz preces iepakojuma norādītajam izplatītājam, vai arī zvanot, vai rakstot e-pastu info@silikon.lv.
  • Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (aksesuāriem), barošanas elementiem (baterijas, akumulatori, telefona, portatīvo datoru planšetdatoru komplektā esošie akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (drošinātāji, austiņas, mikrofoni).

Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:

bojājumiem, kas radušies pircēja, lietotāja vainas dēļ:

  • Precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi.
  • Prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts lietošanas instrukcijā.
  • Prece, kas ir bojāta lietotāja dēļ (piemēram- saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju).
  • Ja bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi).
  • Ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas.
  • Dabiska elementu nolietojuma gadījumos.
  • Ja esi izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus.
  • Papildus aprīkojumam garantija netiek piemērota (baterijas, austiņas, savienojoši kabeļi, lādēšanas ierīces, pults).
  • Izmantosi preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem).
  • Garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas transportēšanas rezultātā.

 

Pirms preces nodošanas remontā parūpējies par datu drošību. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc nodrošinies ar datu rezerves kopijām.

 

Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, Tev ir šādas iespējas:

  • Uzreiz dodies uz ražotāja vai izplatītāja (neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!!!).
  • Nāc pie mums! Būsi laipni gaidīts Rīgā, Brīvības gatvē 214M, darbadienās no plkst. 9.00 līdz 18.00 (neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu (ja tādu ietvēris ražotājs!!!); - zvani pa tālruni 29995959, Tevi uzklausīs un ieteiks labāko risinājumu.

 

Lai preces labošana noritētu ātrāk, mēs iesakām pircējiem pašiem griezties kādā no ražotāja norādītā servisa centriem.

Izvēlies tuvāko servisa centru!

 

Lūdzam ņemt vērā, ka servisā nodotā prece ir jāizņem četrpadsmit (14) dienu laikā pēc izņemšanas paziņojuma dienas. (Tas attiecās arī uz tām precēm, kuru piegādi klientam pēc servisa nodrošina.)